سوالات متداول
سوالات متداول – آلیابگ
۱. چطور از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
از قسمت پروفایل > سفارشات من در سایت
تماس با پشتیبانی در ساعات اداری
ارسال پیام در تلگرام یا واتساپ
۲. سفارش من هنوز نرسیده، چطور پیگیری کنم؟
ارسال پستی: کد رهگیری از طریق پیامک ارسال میشود. با وارد کردن کد در سامانه رهگیری پست میتوانید وضعیت سفارش را مشاهده کنید.
ارسال با پیک: در صورت تأخیر، با پشتیبانی تماس بگیرید.
۳. چطور میتوانم سفارش را لغو کنم؟
از طریق تماس با شماره پشتیبانی
۴. امکان تعویض یا بازگشت سفارش وجود دارد؟
بله، فقط در صورتی که کالا دارای ایراد یا مشکل فنی از سمت فروشگاه باشد
۵. چگونه کالا را مرجوع کنم؟
در صورت وجود ایراد یا مشکل فنی، پس از هماهنگی با پشتیبانی، کالا را به آدرس مشخص شده ارسال کنید
۶. ارسال برای شهرستان چقدر طول میکشد؟
بین ۳ تا ۵ روز کاری
۷. چطور کد مرسوله پستی را پیگیری کنم؟
از طریق سامانه رهگیری مرسولات: newtracking.post.ir
۸. هزینه ارسال چقدر است؟
هزینه ارسال ۵۰ هزار تومان است. برای سفارشهای بالای ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ارسال رایگان خواهد بود
۹. آیا ابعاد یا وزن بستهبندی بر هزینه ارسال تأثیر دارد؟
بله، هزینه ارسال بسته به وزن و سایز بستهبندی ممکن است تغییر کند.
بستهبندی استاندارد دارای ابعاد تقریبی ۳۵×۲۵×۱۸ سانتیمتر است و مرسولات بزرگتر یا غیرمعمول ممکن است هزینه اضافی داشته باشند.
سایر خدمات مانند بیمه، پیامک یا ارسال ویژه نیز میتواند به هزینه نهایی افزوده شود